Ring oss i dag

40 55 44 22

eller bruk kontakt oss

BESTILLINGS OG AVTALEPROSESSEN


Bestilling kan gjøres per nettside, telefon eller ved å besøke oss i våre lokaler. For besøk eller telefon, vennligst kontakt oss mellom 10 og 16 på hverdager.

Utenfor nevnte tider kan vi være for opptatte med å perfektgjøre maten din eller andres til å kunne håndtere telefon eller kundebesøk.

   

Betaling

Privatkunder må betale kontant eller elektronisk hos oss ved henting eller levering. Ved utkjøring tar transportør med seg kortterminal slik at dere kan gjøre opp ved utlevering. 

 

Bedriftskunder kan få fakturaavtale, men dette må være inngått på forhånd. Kontakt oss da via "kontaktskjema Bedrift", der vil dere bli etterspurt de opplysninger vi trenger.

 

Ved store selskaper som bryllup mm krever vi minimum 70% av ca totalbeløp i forskuddsbetaling, resterende avregnes etter selskapet.

 

Priser

Vi tar forbehold om prisendringer som følge av indeksregulering.

Alle priser er inkl 15% MVA og gjeldende for Catering. 

 

Ved utleie av betjening ifb med servering av vår mat gjelder 25% MVA.

Dette gjelder hele selskapet, også meny. 

 

Retur

Fat, boller, transport og termokasser skal returneres oss, tomme og i god stand innen tre dager, om ikke annet er avtalt. Ved manglende eller mangelfull retur kan vi fakturere kunden for dette, pålydende 25,- per fat/bolle og 150,- per manglende transport/ termokasse.

 

Øvrig

Ved avvik, klager eller mangler må kunden melde fra om dette umiddelbart, senest innen 3 dager.